کد لودینگ وبلاگ

کد های تغییر شکل عکس ها

کداهنگ برای وبلاگ

ابزار وبلاگ

فداکاری پلیس عراقی مانع کشتار دهها عزادار شد

فداکاری پلیس عراقی مانع کشتار دهها عزادار شد

 

 

اداره پلیس استان دیاله عراق اعلام کرد، یک پلیس با فداکاری مانع از حمله یک تروریست انتحاری به یکی از حسینیه ها در شمال شرق بعقوبه و کشتار عزاداران حسینی شد.

 

 سپهبد ' جمیل الشمری' رئیس اداره پلیس استان دیاله عراق گفت: امروز یک تروریست انتحاری با کمربند انفجاری ، قصد داشت با ورود به حسینیه مقدادیه واقع در 35کیلومتری شمال شرق بعقوبه، خود را در میان عزاداران حسینی منفجر کند، اما ' نهاد الزبیدی ' پلیس فداکار با شجاعت مانع ورود تروریست به حسینیه شد.


در همین حال این تروریست خود را منفجر کرد که بر اثر آن این پلیس فداکار به شهادت رسید.

الشمری تاکید کرد، فداکاری این نیروی پلیس نشان دهنده حس وطن دوستی و فداکاری در راه انجام وظایف وی بود و او با ایثار خون خود، جان دهها نفر را نجات داد.

در روزهای اخیر نیز 'ایوب خلف 'پلیس 34 ساله مسئول حمایت از کاروان زائران حسینی(ع) که از دیالی عازم کربلا بود، برای کاهش تلفات زائران، عامل انتحاری را قبل از انفجار در آغوش گرفت و هر دو منفجر شدند.

منابع عراقی اعلام کرده اند، در سال های گذشته شمار بسیاری از نیروهای نظامی و پلیس با جلوگیری از حملات انتحاری و تروریستی به مساجد و حسینیه ها به شهادت رسیده اند.

تروریست های انتحاری در آستانه اربعین حسینی، حملات انتحاری را افزایش داده، اما این مسئله سبب  سست شدن عزم زائران برای سفر به کربلا نشده است.
عزیمت میلیونی زائران حسینی به کربلای معلا سبب خشم شدید تروریست ها شده است که نشان می دهد بر خلاف تبلیغات آنها، مردم توجهی به تهدیدات ندارند.

وزیر دفاع عراق دیروز (پنجشنبه)  از ورود بیش از 16 میلیون زائر به استان کربلا خبر داد.

 

ایرنا



منبع shok-k.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : شنبه 22 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: